I'm back? - Haul

by - 05:49:00

Zdravo drage moje, dobrodošle ponovo na moj blog. Pre svega, želim vam srećne praznike. Moram priznati, zbog brojnih obaveza zapustila sam pisanje na blogu i odustala vremenom od toga, ali jednostavno me privlači želja za ponovnim pisanjem na blogu, te se nadam da ću se ovog puta pokazati u najboljem svetlu. Postove sam obrisala, te nadam se, obnoviću ovaj blog. No, dosta o tome! Moje ime je Helena, dolazim iz Beograda i imam 16 godina. Nadam se da će mo izgraditi dobro prijateljstvo u narednom periodu. A sada, pređimo na post. Za ovaj post, pripremila sam jedan haul, pa se nadam da će vam se svideti. :-)


- Haul - 


Dakle, prva stvar jesu ove prelepe četkice kojima sam ja oduševljena! Dosta su mekane i dlake ne opadaju sa njih, kao što se to dešava kod većine četkica, što me je prijatno iznenadilo. Prilikom pranja, ne ostavljaju nikakav neprijatan miris za sobom, što je za njih jedan veliki plus! Iznenađena sam samim kvalitetom ovih četkica, a najviše samom bojom.


Sledeći proizvod jeste ovaj highlighter. Dolazi upakovan u crnoj kutijici i ovaj je u broju 04, brown. Za mene je i pretaman, ali je sasvim okej. U suštini, nije me sprektakularno iznenadio, ali obavlja sve kako i treba, s' toga vredi da se isproba. Lak je za nanošenje i dolazi u stiku, te ono što je meni bitno jeste da je vodootporan i dugo drži na licu, što mi je ovde i najbitnije.




Sledeća jeste ova paletica, koja mi se stvarno sviđa i kojom sam oduševljena. U pitanju je Focallure paletica za oči. Ova paletica dolazi upakovana, takođe u crnoj kutiji, kao što možete videti na slici dole. U paletici ima 10 senki, donekle neutralne nijanse, što mi se u potpunosti sviđa. Veliki plus za ovu paleticu verovatno jeste ovo ogledalo. Nijanse možete videti na slici dole.


Sledeća i poslednja stvar jeste još jedna paletica, ali ovog puta u pitanju je paletica  Maybelline New York The Blushed Nudes. Paletica je došla sa 12 nijansi i sa dva sunđerčica za nanošenje, sa dvostrukim završetcima, što možete i uočiti na slici. 
Nijansa 1 - Krem bela boja sa finim sjajem, ovo je najčistija boja u celoj paletici. 
Nijansa 2 - Svetlo roza boja, sa takođem finim sjajem u sebi, uglavnom sve isto kao i prva nijansa.
Nijansa 3 - Svetlo siva, sa žutim odsjajem. Veoma jedinstvena i originalna nijansa u ovoj paletici. Pigmentacija ove boje je odlična, iako je u obliku praha u teksturi. 
Nijansa 4 - Neutralno smeđa boja. Pigmentacija je dobra, a boja se lako nanosi.
Nijansa 5 - Ova boja je boja breskve, takođe sa finim sjajem u sebi. Definitivno daje dobru pigmentaciju, što mi se sviđa.
Nijansa 6 - Svetlo ljubičasta, mat boja, iako je bez premaza više mat. Preko premaza je relativno dobra pigmentacija. Sasvim okej boja. 
Nijansa 7 - Topla braon boja. Dobra pigmentacija i boju je dobro uklopiti i primeniti. 
Nijansa 8 - boja uglja takoreći! Ako nanosite preko prajmera, pigmentacija je prilično čista. Za razliku od drugih nijansi u ovoj paletici, ova ima dosta suvlju konzistentnost.
Nijansa 9 - Za mene, ovo je besprekorna senka u ovoj paletici, po pitanju teksture. Takođe, ova senka ima dobru pigmentaciju, što mi se sviđa.
Nijansa 10 - Srednje roze-zlatna boja sa roze tonom. Dobra pigmentacija preko prajmera, iako tekstura nije poprilično dobra.
Nijansa 11 - Braon mat boja sa prelivajućim sjajem. Tekstura je suva i pigmentacija je loša. Iskreno, meni se ne sviđa i jedna od loših senki u ovoj paletici. 
Nijansa 12 - I poslednja nijsansa u ovoj paletici! Boja je mat crna, sa roze-zlatnim sjajem Ova je jedna od najboljih senkica u ovoj paletici i po meni je top! Pigmentacija je slaba, ukoliko ne stavljate preko baze. 



Ovo je sve za danas, vidimo se u sledećem postu, drage moje! :-)


You May Also Like

12 komentari

  1. Odgovori
    1. Koliko se dobro sećam, ja sam na ovu paleticu naletela u Lily-u, pa možeš tamo pogledati. :-)

      Izbriši
  2. Heeej, evo me prvi put na tvome blogu i baš je simpatičan. Nisam te prije pratila, ali odsada hoću i učlanila sam ti se u blog. Nisam baš osoba koja se šminka, ali svejedno mi je bilo zanimljivo pročitati ovaj post haha. Inače izgled bloga ti je jako lijep
    ako hoćeš baci pogled na moj blog i učlani se ako ti se dopadne xD
    -Sara

    strujadreams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, puno ti hvala na ovim divnim rečima! Učlanila sam se na tvoj blog i pročitala par postova. Stvarno imaš dara za pisanje. Just wow girl! :-)

      Izbriši
  3. Odličan post. Prvi puta sam na tvom blogu i jako mi se sviđa pa sam se i prijavila. Želim ti puno sreće u daljnjem blogovanju kao i u 2017g.
    Pogledaj moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga moja na ovoj za mene veoma značajnoj željici. Takođe, želim i ja tebi puno sreće sa blogovanjem i želim ti da uspeš u svojim ciljevima koje si sebi postavila u ovoj 2017 godini. Učlanila sam se na tvoj blog i stvarno mi se sviđaju postovi. You slay! :-)

      Izbriši
  4. Drago mi je što si se vratila, mislim da stvarno imaš talenta za ovo. Haul je predobar i stvarčice su veoma lijepe i čine se sasvim okej. Samo nastavi dalje sa ovim, blog je predivan!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno. Zapratila sam te na blogu, imaš stvarno predobre postove! :-)

      Izbriši
  5. Bas divan haul! Sretna Nova Godina!

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post!
    Pratim te pa ako zelis uzvrati: https://hombl17.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post draga i predobre stvarčice! :)

    Zapratila sam te, ako možeš uzvrati, hvala :)♥ http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako lijepe i slatke cetkice,a palete su prekrasne 😍 Predobar post,predobre stvarcice ❤❤

    Mi smo nove blogerice i bilo bi nam drago da nas zapratis


    sweet-girls-em.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši