by - 08:27:00

Hej lepotice. Da, baš ti, ona koja sada ovo čita! Znaš li da si savršena? Znaš li da si savršena pored svih tvojih vrlina i mana; Pored svih tvojih grešaka koje si učinila? A sada, zatvori oči i probaj da zamisliš koliko vode ima na Zemlji, ili koliko peska ima na Zemlji? Ne možeš, jer ne bi mogla da se zaustaviš sa brojanjem.. Znaš li da postoje osobe u tvom životu koje te toliko vole? Da, sada znaš! U tvom životu postoje osobe koje te neizmerno vole, onoliko koliko ima vode na Zemlji, ili koliko peska ima na Zemlji. Toliko te osobe u tvom životu vole. A sada, otiđi pred ogledalo! Šta vidiš? -- Sebe! Ali u sebi vidiš mane, zar ne? Znaš mila, da nemamo sve te mane koje imamo, mi ne bi smo bili mi. Bili bi smo sasvim druge osobe, koje bi ponovo pronašle manu na sebi, i tako iznova i iznova. Znaš li zašto? Zato što moraš naučiti da voliš sebe. Moraš naučiti da voliš svoje vrline i mane, da zavoliš svaku grešku koju si u životu napravila.. Kažu da savršena osoba ne postoji.. Huh? Ja znam jednu -- tebe! Pored svih svojih mana, ti si savršena, mila. Jer, ti ne bi bila ti, da nemaš svoje vrline i mane. A sa svim svojim manama, ti si savršena takva kakva jesi. Znaš mila, poenkada treba proći kroz najbolnije trnje, da bi stigla do najsjajnijih i najdaljih zvezda, onih najlepših, onih zvezda kojima se divimo po noći, dok razmišljamo o životu. Ponekada samo trebaš shvatiti da si prošla kroz ono najboljnije trnje kada shvatiš da si savršena, kada uzmeš svoje mane za nešto što je sasvim normalno i kada počneš da voliš sebe, tada si došla do najsjajnijih zvezda, tada si pojam savršenstva, tada si jedna od najsjajnijih zvezda, tada si nesalomljiva i tada sijaš, kao zvezda kojoj si se uvek divila! 

You May Also Like

20 komentari

  1. Čoveče, kakav tekst! Toliko lepote u njemu, prosto podingeš samopouzdanje sa njim! Bravo, draga, odlična si!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mila, uljepšala si mi ostatak večeri ovom porukicom. Ovakve porukice mi jednostavno daju motivaciju da nastavim dalje s ovim, a tebi mila puno hvala, kisses.💘💓

      Izbriši
  2. Predivan tekst! Samopouzdanje zagarantirano svima koji ga procitaju! Stvarno svake pohvale i zelim ti srecu u daljnjem pisanju, vjerujem da ces biti super!♡♡♡

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, hvala ti puno, ovako nešto od predivne cure mi mnogo znači! Također, moram pohvaliti i tvoj blog, na početku si, a već razbijaš. Ly!💘💓❤

      Izbriši
  3. Znaci,ovo je nes prekrasno.Tekst je predivan i iskreno,skoro sam zaplakala.Samo naprijed i pisi jos vise ovakvih tekstova.😍😢❤❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovakve porukice me jednostavno motiviraju da nastavim dalje s blogom i ovakvim tekstovima. Puno ti hvala mila, drago mi je da nekome dignem samopouzdanje ovakvim tekstom. Ly.☺💗💖💞

      Izbriši
  4. sve je prelepo napisano i ovakvim tekstovima dizes samopouzdanje mnogima,bravo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također, hvala i tebi draga moja, stvarno mi je drago kada čujem da ovakvim tekstom nekome uljepšam dan ili mu dignem samopouzdanje. :-)

      Izbriši
  5. Ovo je predivno napisano, zaista! Podigla si mi raspoloženje skroz, iako sam bila na ivici suza (ali ne brini, radosnice su u pitanju).☺♥


    Pametno dete

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ću se rastopiti ovde! Dobiti pohvalu od ovako divne cure ti jednostavno ulepša čitav dan!❤️❤️

      Izbriši
  6. Prelepo napisano,svaka cast!

    Ako mozes,prijavi se na moj blog jer mi puo znaci podrska obzirom da sam nova u ovome :)
    http://tamaraslifestyletips.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala mila, imaš moje praćenje, nastavi da rasturaš!❤️:-)

      Izbriši
  7. Divno napisano,samo tako nastavi! Oduševila si me!❤️❤️
    https://perfectlyimperfect55.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala draga, takođe, imaš savršen blog, postovi obarajuu! :-)❤️

      Izbriši
  8. http://0chiclife0.blogspot.ba nice post

    follow for follow

    OdgovoriIzbriši
  9. Imas odlicne postove, ❤❤❤❤

    OdgovoriIzbriši