Favoriti decembra

by - 04:32:00

Ćao drage moje. Za današnji post, spremila sam vam favorite decembra. Decembar mi je proleteo stvarno brzo u najlepšim trenucima, a obeležila sam ga koristeći neke od proizvoda koji su mene oduševili i koje ću vam predstaviti u ovom postu. Bez daljeg odlaganja, krenimo sa favoritima. :-)




 Dakle, prvi favorit jeste Rimmel Wake Me Up tekući puder. Ja sam ovaj kupila u DM, ali je dostupan u svim drogerijama. Dolazi u bojama - 100, 103, 200, 201, 203, 303 i 400. Nijansa koju ja trenutno koristim jeste 103 i prezadovoljna sam rezultatima nakon nanošenja ove čudesne stvarčice. U flašici nalazi se 30 ml, što su naveli i na samoj bočici. Dolazi u prozirnoj bočici. Tekstura mu je poprilično gusta, te izuzetno kremasta. Puder ne bih preporučila curama sa masnom kožom lica, jer se nakon par sati presijava, ali ukoliko imate ''normalniji'' tip kože, ovo je pun pogodak za vas, ništa što malo pudera u prahu ne može prekriti. 

 Drugo što sam ubacila kao velikog favorita meseca decembra jesu ove Zoeva četkice, u koje sam se zaljubila prvog puta kada sam ih ugledala! Najviše me je mamio dizajn torbice, te boja samih četkica. Ne mogu opisati svoju sreću kada sam ih naručila. Ja sam zaljubljena u Zoeva proizvode i četkice su top! Dlakice ne opadaju, mekane su i nema neprijatnog mirisa prilikom pranja.  Slike možete videti dole. 


 

Sledeća stvar jeste Urban Decay Good For One Fare. Ovu senkicu sam najviše koristila tokom decembra, jer mi je trebala ne tako napadna crvena boja u svakoj prilici, što sam sa ovom senkicom i dobila. Boja se odlično uklapala, iako je teško odlučiti o bojama ako je u pitanju Urban Decay. U suštini, nisam razočarana ovim proizvodom, i definitivno ga stavljam u moje favorite meseca decembra. Generalno, senke su odlične, ali paletice su vrh! :-)



Sledeći jeste Smashbox Bronzer. Generalno sam zadvoljna ovim bronzerom, iako ga tokom decembra nisam koristila. Daje prirodan sjaj i prirodan izgled vašem licu. Ako ste u potrazi za dobrim bronzerom, ovo je apsolutno moj favorit. 


Moram priznati da sam ja veliki obožavaoc mineralnih Fusion proizvoda. Trenutno sam u iskušenju da isprobam sve proizvode iz njihove linije. Sadržaj ovog proizvoda su isključivo biljni ekstrakti koje leče i štite promet ćelija Daje licu svež izgled i ukljanja dosadne akne i mrlje sa lica. Apsolutni favorit meseca decembra! 


Listu favorita meseca decembra ograničila sam na najviše 7 proizvoda, te bi predpooslednji proizvod za mesec decembar bio ColourPop Ultra Matte Lip. U pitanju je mat sjaj za usne, koji se suši u roku od 30 sekundi. Boja sa slike vuče na Dolce K iz Kylie Jenner Lip Kit. U suštini, sasvim sam zadovoljna ovim sjajom za usne. 

 

Došli smo i do poslednjeg proizvoda za mesec decembar! U pitanju jeste odstranjivač šminke u predelu očiju i usta. Za mene, jedan od boljih proizvoda koje sam koristila tokom decembra. Za razliku od nekih odstranjivača šminke koje sam koristila, ne iritira mi kožu, što je najbitnije. Pogodan je za osetljivu kožu lica. Ne izaziva nikakve iritacije. Ako se ne varam, na bazi je biljnog ulja, tako da treba 2 do 3 puta da se opere lice nakon skidanja šminke, kako bi se isprala masnoća sa lica, koja ostane od šminke i ovog proizvoda. Sve u svemu, efikasan proizvod i u potpunosti sam zadovoljna njegovom delotvornosti.




(S' obzirom da ima dosta favorita meseca decembra koje bih izdvojila na ovoj listi, izabrala sam pojedine proizvode, kako lista ne bi bila predugačka.)
To bi bilo to od ovog posta, drage moje! Vidimo se u sledećom postu, ljubim vas. :-)
Vaša Helena. 








You May Also Like

12 komentari

  1. Nisam probala ništa od ovih stvari, ali su mi sve stvari slatke na prvi pogled. Post je fenomenalan, sviđa mi se!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve stvari izgledaju odlično! Posebno mi se dopadaju četkice. :) ♥ Odličan post. :)

    Pratim te, ako želiš uzvrati. ♥ http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Učlanila sam se na tvoj blog. Želim ti puno sreće u daljem pisanju postova. :-)

      Izbriši
  3. Just wonderful products, I loved the brushes.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you dear. :-) I'm following you too, you have amazing blog.

      Izbriši
  4. Nisam probala ništa od ovih stvari , ali kako si ih ti opisala vidim da su odlični.
    Zapale su mi za oko četkice i predivne su iskreno. ❤
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. ⬇
    Special Section

    OdgovoriIzbriši
  5. ja sam probala wake me up puder i ne odgovara mi kozi ni malo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije za svaki tip kože, kao što sam naglasila u postu. Moja koža nije masna i odlično mi pristaje, ali ukoliko si devojka sa masnom ili mešovitom kožom, predlažem ti da preskočiš ovaj puder. :-)

      Izbriši
  6. Odlicni favoriti :) Zanimljiva pozadina fotografija, mozda bi moglo da bude bolje osvetljenje :)

    missymj.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na savetu. Well, ovih dana je malo sunčano, pa malo tmurno. Pokušavam da uhvatim neku dnevnu svetlost kada fotografišem proizvode, ali se vreme nekontrolisano menja. Ali svakako, poslušaću savet. :-)

      Izbriši
  7. Proizvodi su ti goals. *o* Gdje/kako kupuješ ColourPop proizvode? :)

    itsnina23.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši