Giveaway

by - 05:13:00

Ćao drage moje, dobrodošle u moj novi post.  :-)
Za današnji post, za vas devojke spremila sam vam jedan giveaway, čiji će sadržaj, nadam se da vam se svidi. Povodom praznika, odlučila sam da dve devojke obradujem malim znakom pažnje i poklončićem koji će im se svideti i koji će ih obradovati. Giveaway je internacionalan. 

Pravila - Naravno, da budete prijavljeni na moj blog 
- U komentaru ostavite svoj e-mail na koji mogu da vas kontaktiram i naravno, napišite koji vam se poklončić više sviđa i koji želite da dobijete

Da ne dužim više, krenimo na sadržaj ovih poklončića. 


Što se tiče prvog poklončića, prva stvar koja se u njemu nalazi jeste Smashbox Heat Wave Eye Shadow Palette. 
U paletici ima 10 nijansi, a boje su neutralne. 6 nijansi su boja breskve, do su ostale 4 nijanse sivo-zelena, sivo-plava i sivo-ljubičasta, a poslednja duboka braon nijansa. Ja sam prijatno iznenađena ovom paleticom, pa se nadam da će te i vi biti. 



Sledeće što možete naći u prvom poklončiću jeste Make Up For Ever Uplight Face Luminizer Gel. Daje koži prirodni sjaj i blistavost. Dostupan je u 8 različitih nijansi i u 3 efekta i ovaj je u nijansi 21. 




Sledeće što se nalazi u prvom poklončiću je Mac Azalea Blossom Blush Ombre, u pitanju je rumenilo koje ostavlja lagani trag na koži. 




I naravno, da ne zaboravimo na poslednji proizvod u ovom poklončiću, ali ne i najmanje važan. Mac karmin u tamno crvenoj nijansi.


Što se tiče drugog poklončića, i u njemu se nalazi 5 proizvoda, slične namene.
Dakle, prva stvar u drugom poklon;iú jeste NYX Smokey Eyes Eyeshadow Palette. U ovoj paletici se nalaze 4 tamnije nijanse, 4 srednje tamne nijanse i 2 svetlije nijanse. Raznolikost boja nije toliko velika, kao kod nekih paletica. 


Sledeća stvar jeste Clarins Instant Light Complexion Perfector primer. Hidrira kožu lica, te ne iritira lice. Pogodan je za osetljivu kožu lica i jedan od must have proizvoda!


Treća stvar jeste i Sephora Sunbleached Filter Colorful Eyeshadow Palette. Ponovo, u pitanju jeste još jedna paletica. Boje su u potpunosti letnje, te više odgovara za leto i toplije dane. Pigmentisane, kremaste senkice su totalno preporučljive za devojke koje vole intezivne prirodne senkice. Nijanse senkica su - Secret Boudoir, Sandy Toes, Swell, Lategram, Desert Rose, #TBT, Whitewashed, Swan Song, Walking in The Sand i Selfie. 


Četvrti, predposlednji proizvod u ovom poklončiću jeste Vitality Lip Flush Stain, hidrira usne i daje im prirodnu boju. 


I stigli smo do poslednjeg proizvoda u drugom poklončiću. U pitanju je Chanel Omre Essentielle Eyeshadow. Naravno, čiju sam četkicu kojom se nanosi odmah izgubila! 



To bi bilo sve od ovog posta! Ljubim vas. :-)
Vaša, Helena! 

You May Also Like

18 komentari

  1. Hajd da pokusam.. Hehe nena.2001pet@gmail.com Zelim srecu svima.. ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Da pokušam. ❤ Mislim da prvi put učestvujem u pravom gw-u. ❤
    Najviše mi se dopada Smashbox Heat Wave Eye Shadow Paletta.
    U ostalom svi proizvodi su divni , ali ipak bih taj izdvojila. 😘
    sarjovchannels@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Jooj, poklončići su zaista divni. Samo da pitam da li je giveaway internacionalan, da li važi za sve države? ja sam iz Bosne, pa eto, ukoliko mogu da učestvujem, učestvovaću.
    Više mi se sviđa prvi paket, poklončići su nekako više moj fazon.
    sofijapacariz@gmail.com
    Srećno svima!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Email-macamarija849@gmail.com
    Jojj,2 su divne ali vise mi se svida drugog pokloncica.Ne znam jel giveaway internacionalan ali nadam se da je. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Predobri su proizvodi. :)
    Upravo sam se predplatila na tvoj profil. :)
    Što se tiče poklona i jedan i drugi mi se sviđaju i iskrena da budem volela bih da kompbinujem neke proizvode iz prvog i drugog paketa. Ali pošto mora da se izabere jedan od ta dva, biram drugi jer mi je NEOPHODAN prajmer i one palitece mi se više sviđaju. :) Uglavnom, koji god da dobijem obradovaću se jako. :) I ako dobijem, pišem post u vezi toga OBAVEZNO :)
    Moja e mail adresa je anja-92@outlook.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan giveaway draga! Meni se više sviđa prvi poklončić. :)

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Svi proizvodi mi se mnogo dopadaju, ali sam izabrala Smashbox Heat Wave Eye Shadow Palette, da i ja pokušam...
    e-mail: amna.ruviic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Smashbox Heat Wave Eye Shadow Palette vrijedi pokusati

    dz.chocolatess@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Učestvujem u ovom Giveaway-u. Biram drugi poklončić. Pokloni su jako divni.
    E-mail: sehadaljajkoharrypotter@gmail.com

    Pratim te, pa bi mi bilo veoma drago kad bi posetila moj blog, iskazala svoje mišljenje i ako ti se svidja učlanila se: LifeInMyStyle

    OdgovoriIzbriši
  10. odlicaan post dragaa . divno si napisala.
    zapratila sam te molim te uzvrati <3
    christinakristina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Bas lijepo od tebe da si se odlucila za giveaway! I ja sam organizirala jedan proslog mjeseca, a definitivno ih planiram vise u buducnosti. Pripremila si jako lijepe poklone. Inace, podjednako mi se dopada sadrzaj i prvog i drugog paketa :)
    Sretno svim ucesnicama!
    mail: petra.duric55@gmail.com

    Posjeti moj blog i ako ti se dopadne, uclani se. Ja tebe pratim :)
    shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Do kada važi giveway i kada će da se zna pobednik? :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Zanimljiv giveaway.Imaš divan blog,novi sam član. :) Dopao mi se drugi poklon! <3

    ksenija.kekica@gmail.com
    http://patheticblonde.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  14. Nudiš predivne poklone i jako mi je drago zbog toga. Ja sam veliki ljubitelj šminke tako da sam se zaljubila u sve ove kozmeticke proizvode. Zaista ce biti srecnik onaj koji dobije sve ovo. Meni se dopadaju i prvi i drugi deo giveawaya, naprosto ne mogu da odlučim.
    email: sandra.radojkovic6900@gmail.com
    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši