Favoriti januara

by - 05:47:00

Ćao svima. Početkom januara radila sam favorite meseca decembra u koje sam stavila neke od najkorišćenijih proizvoda tokom decembra. 
Za današnji post spremila sam ponovo favorite, ali ovog puta za mesec januar. Kraj meseca januara se bliži, a ja ga obeležavam koristeći neke od proizvoda koje možete pronaći u ovom postu. Nadam se da će vam se stvari koje sam koristila tokom meseca januara svideti, te krenimo na post! :-)

Tokom ovog meseca, najviše sam isprobala razne starije i novije paletice, te delila utiske o njima, zato bih na prvo mesto januarskih favorita stavila Becca Blushed with Light Palette. 


 Paleta je srednje veličine, kompaktna je i sadrži tri rumenila - neutralna do topla roza nijsansa, narandžasta koja vuče na braon i nešto tamnija nego prva, roze nijansa. 

Prva nijansa jeste Wisteria. U pitanju jeste srednja roze nijansa toplog tona. Tekstura je mekana i u pitanju je mat nijansa. Druga nijansa je Songbird. Narandžasto braon nijansa sa zlatnim sjajem. Sa praškastom je teksturom i pigmentovana je. I poslednja, treća nijansa u ovoj paletici je Snapdragon. Tamnija roza boja od prve nijanse, dobro pigmentisana.

Sledeća stvar na ovoj listi jeste i Sleek Makeup Solstice Highlighting Palette. Sastoji se od četiri highlightera. Nijanse su dosta pigmentovane. 



Nijanse koje možete pronaći u ovoj paleti su - Ecliptic, Hemishpere, Subsolar i Equinox. 
Ecliptic je svetlo roze nijansa, Subsolar je svetlo žuta nijansa sa bisernim sjajem. Equinox je boja breskve sa metalnim sjajem, dok je nijansa Hemisphere roza-lavanda sa sjajem. 

 Generalno sam zadovoljna ovom highlight paleticom, te mi je ona jedna od većih favorita na ovoj listi. 

Sledeće jesu Inglot Eyelashes trepavice sa šljokicama po sebi. Paket se sastoji od 3 para trepavica i u njoj se nalaze Faux Lashes koje po sebi imaju crne kružne šljokice, Inglot trepavice imaju plave šljokice, dok Ardell imaju crne šljokice po sebi. Slike ovih trepavica možete videti dole. 




Sledeći favorit januara je Make Up For Ever Pro Sculpting Duo. Pre svega, dobra pigmentacija. Ovaj duo dolazi u dve nijanse. Prva jeste Pink Beige, dok je druga Golden. Sve u svemu, generalno sam zadovoljna ovim proizvodom, te je zasluženo na listi januarskih favorita.




Sledeća stvar jeste rumenilo BNIB Laura Geller Baked Blush-N-Brighten in Fruit Punch. U pitanju je srednja roze nijansa. Tekstura je dobra i lako se nanosi na kožu lica. U suštini, zadovoljna sam ovim rumenilo, iako meni na licu može da traje najviše 8 sati, te nakon toga boja počinje da nestaje sa lica.



I poslednji januarski favorit jeste Naked Urban Decay Flushed Palette. U pitanju je bronzer, highlighter i rumenilo. 


 Bronzer - u pitanju je narandžasto-braon nijansa. Nema neku posebnu čistu boju, ali više vuče na braon. Tekstura je čvrsta. 
Highlighter - u pitanju je neka bež boja, koja se jasno definiše. 
Rumenilo - srednja roze mat nijansa, koja se lako se nanosi na lice. 
Suštinski, nešto što je za mene bilo must have tokom januara i što je zaslužilo da se nađe na ovoj listi.
To bi bilo sve za ovaj post, vidimo se u narednom postu! Ljubim vas. 
Vaša, Helena!

You May Also Like

10 komentari

  1. Mnogo mi se sviđaju ovi favoriti, stvarno su super. Za oko mi je zapala ova Sleek Makeup Solstice Highlighting Palette. Tako da sam te htjela pitati gdje si je uzela? ❤️❤️❤️

    http://imagenestristes554.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. gde si kupila becca paletu?

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post i predivni proizvodi! Zapratila sam te, ako želiš uzvrati ♥
    http://marized.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno draga. Uzvratila sam ti praćenje. :-)

      Izbriši
  4. Sjajan post!Favoriti izgledaju sjajno!Divno si ih opisala1Uživala sam čitajući!Fotke su zaista lepe!♥
    HUGE GIVEAWAY/VELIKO NAGRAĐIVANJE JE NA MOM BLOGU,PA KAO ŽELIŠ POGLEDAJ!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. Obavezno ću pogledati, stvarno me zanima šta si stavila u poklončić. :-)

      Izbriši
  5. Prva paletica mi se jako dopada. Nisam nikada probala neki Becca proizvod, ali nakon ovog posta verovatno hocu. :)

    Inace, zapratila sam te, pa poseti moj blog i uzvrati. Imam novi post o losim trendovima u 2016. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. Helena draga, predivan post, zaista me odusevljas šminkom koju nam prezentujes. Ni jedan od proizvoda osim Nacked palete (hajlajter, bronzer i rumenilo) nisam probala, ali s tim da mi je bas ona vrlo korisna,v erujem na tvoju rec da su i ostali proizvodi tvoji favoriti prethodnog meseca.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  7. Mnogo lepe stvarcice,mnogo mi se svida blog voljela bi da uzvratis komentar

    OdgovoriIzbriši
  8. Zanimljiv post,jako dobro napisan :) Zapratila sam tvoj blog,nadam se da ces uzvratiti :
    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši