Maybelline Eye Studio Lot - recenzija!❤

by - 07:11:00

Zdravo drage moje, nadam se da vam današnji ponedeljak prolazi u lepim trenucima i da neizmerno uživate u današnjem danu.
Da, da, nije me bilo od januara na ovom blogu i već sam zaboravila osećaj pisanja postova i pravljenja recenzija, fotkanja slika na kojima nikada nije dobro osvetljenje i ostale stvari, no odlučih se posle dužeg vremena vratiti tome, i to sa recenzijom par paletica, kojima sam oduševljena i koje jednostavno morate isprobati! Da ne dužimo dalje, krenimo na post. :-)

Za današnji post, pripremila sam recenziju meni divnih paletica. u pitanju su Maybelline Eye Studio Lot paletice.
''Mad for Mauve''. Boje su fantastične, dobro se uklapaju i ostaju gotovo tokom čitavog dana. Izgledaju prirodno i uklapaju se ukoliko imate smeđe oči. Sve u svemu, odlična paletica koju vredi isprobati, ako do sada niste.


''Taupe Temptress''
Kao i u prošloj paletici, i u ovoj postoje četiri nijanse senki. Senkice su dosta praškaste, te za bolji efekat moraju da se nanose preko prajmera, Nisam previše iznenađena ovom paleticom, ali je u svakom sličaju okej i vredi je isprobati. 

                          

''Pink Persuasion''
Boje u ovoj paletici su pigmentisane, osim roze. Kroz nedelju dana, ovu paleticu sam dosta koristila i moji utisci su sasvim korektni, senkice su odlične, osim roze, što ne predstavlja problem ove paletice. 


''Give Me Gold'' 
Kao i u svakoj paletici do sada, i u ovoj postoje 4 nijanse senkica. Bela, žuta sa odsjajem, bakarna-bronza sa zlatnim odsjajem, kao i čokoladno smeđa sa malim odsjajom. 
Nijanse su neutralne, te su sve senkice dobro pigmentovane, što je u ovoj paletici odlično! Nemam posebnih primedbi za ovu paleticu, jednostavno odlično radi svoj posao i vredi je kupiti i isprobari ukoliko to do sada niste učinile! :-)


Još dve stvari, koje su mene prijatno iznenadile i imaju čast da budu u ovom postu jesu ''CarbonFrost'', kao i ''Mocha Mirage''. Odlične su za večernji izlazak, i ostaju dugo, te ističu ceo look. 

Email za saradnje - hvukcevic@gmail.com
To je sve za ovaj post, drage moje. Ljubim vas.
Vaša Helena! ❤

You May Also Like

16 komentari

  1. Bravo,odlican post,svidjaju mi se stvarcice. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, seko❤ puno ti hvala na divnom komentaru draga moja! :-)

      Izbriši
  2. Svidjaju mi se palete iako nijednu nisam probala od ovih

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđaju, no preporučila bih ti da ih isprobaš jer su definitivno top❣️❤

      Izbriši
  3. The palettes look interesting, the shades are amazing :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Probala sam sve od navedenih paletica i najvise mi se svidela Give Me Gold :) odlican post Helena

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dear, puno ti hvala! Drago mi je da postoji neko ko deli isto mišljenje kao ja. ❤

      Izbriši
  5. Cao, moje ime je Bojana i zelela sam da te pitam da li si za collab?Ukoliko zelis, molim te da se javis na moj email. boojaaanaa@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako draga, no ako bi mogla, linkaj mi svoj blog. :-)

      Izbriši
  6. WOW Great post!
    follow or follow? let me know
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Supe post draga. Dopadaju mi se proizvodi, uzivaaj u njima. ❤

    Uclanila sam se, ako zelis uvrati
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Nice eyeshadow color.
    Great blog.
    I following you now, follow me back please.
    Have a nice day.
    SimonetaBlog

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post. Hvala na recenziji, nisam probala ove proizvode. :)
    Zapratila sam te, ako možeš da uzvratiš praćenje. Pozdrav! :*
    www.minnieart.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši